29 Mayıs 2014
11:27
1782 Kez Okundu
Kuyucu dede = İsmail AKÇIL Güneşi üzerine doğdurmadı. Namazları cemaatle kılar, özellikle Sabah namazını hep vaktinde kılardı. Her zaman sabah namazını vaktinde kılın diye nasihat ederdi. Kafkas asıllı olup, Aydınlıdır. Görevi polisliktir. Arkadaşları ile yakaladıkları bir kaçakçılık olayında almadığı rüşvetten dolayı dışlanır. Görevinden ayrıldıktan sonra asıl mesleği kuyuculuğa devam eder. Üç defa evlense de çocuğu olmaz.(İ.Bulut) Son demlerinde çalışmak için Sandıklıya gelir. İptidai olarak kuyuculuk yapmaya devam eder. Yani şimdiki ...Devamını Oku
24 Ocak 2014
10:41
1512 Kez Okundu
Arkadaşımın dükkânına ara sıra uğrarım. Bol sohbet bol muhabbet ederiz. Bir gün aşağıdaki anısını uzun, uzun anlattı bende ses kayıt aletini açtım konuşmaları kaydettim. Konuşmanın sonunda ben ses kayıt aletini alırken kayıt yaptığımı söyleyince duraksadı. Usta içik miçtik hikâyesi falan ters olur bazı yerleri makasla dedi. Ben ona bakınca ya da ismimizi es geç dedi. Bizde öyle yaptık. Beyaz eşya Servisliği yapıyordum. Mensubu olduğum şirket her yıl eğitim toplantıları yapıyor. Bu toplantıların sonunda da gala gecesi oluyordu. Bu vesile ...Devamını Oku
15 Kasım 2013
15:39
2287 Kez Okundu
ECİTLERİN BERBER MEHMET Mehmet amcanın dükkânı uzun çarşıda Süt Dana kasabı ile Ali SEYMAN’ın arasındaki uzun dar dükkândır. Mehmet amca işyerini herkes gibi sabah namazdan önce açıp sobayı yakar temizliğini yapar namazdan sonrada çayı demlerdi. O zamanlar dükkânlar sabah namazından önce açılır. Soba ateşlenir veya mangal yakanlar akşamdan hazırlarlar namazdan önce ateşleyiverirler. Namaz çıkışına kadar mangal veya soba belli bir ısıya ulaşırdı. Memurlar işine giderken traşını olur geçerlerdi. Traş olacaklarda erkenden olurlardı. Geç ...Devamını Oku
29 Ağustos 2013
11:22
4599 Kez Okundu
  10 yaşındaki çocuk Tekelerin HASAN Hasan ÜNSAL Doğumu 1327/24.12.1911 – Ölümü 17.11.1981 İstiklal Harbinde Dik Duran Analarımız. 10.11.2011 tarihinde ikindi vakti idi. iki kişi geldi. Bir bay bir bayandı. Selam verdiler bizde aleykümselâm dedik. Buyur ettik Adamamatların İbrahim Abi gönderdi bir fikir alacaktık dediler. Sorunları hakkında konuştuk. Çay ikram etmek istedim. Sağ ol deyip ayrılmak istediler. -İsmail Abi; Buraya sizi İbrahim Ağabeyim gönderdi öyle değil mi dedim. -Evet dedi. -İbrahim Abi; yarın bana Ali sana iki misafir ...Devamını Oku
16 Ağustos 2013
09:21
1667 Kez Okundu
BASTON’LA MI  GELDİ? Yirik Bekir bir gün çulluk alır. Güzelce kestirir temizletir. Zamanın iyi aşçısına kaplıca eski otelde pişirttirmek için verirler. Aşçı sorar. -Bekir Abi bunu kaç kişi yiyeceksiniz. Yirik Bekir cevap verir. 7/8 der kaç kişilerse.. Aşçı Abi valla bu çulluk size yetmez deyince. Yirik Bekir’in yanındaki arkadaşı da -Valla doğru Bekir yeter mi bu bize? –Derken Yirik Bekir –Lee oğlum darttık işte 18 kilo olan bi çulluk 7/8 kişiye yetmez mi?  deyince arkadaşı –Valla zor der. Yirik Bekir –Madem içine ...Devamını Oku
26 Nisan 2013
21:41
1914 Kez Okundu
HIDIRELLEZ ANISI – 1 Babama ferfinelere/ gezeklere katılıp katılmadığını sordum. Bana oğlum fırıncılık başka mesleğe benzemez. Biz gece çalışır gündüz yatarız. Ama tabii ki bizimde sosyal hayatımız oldu. Fırıncılar da bu toplumun üyesi. Bizimde kendi aramızda etkinliklerimiz oldu. Yaz aylarında gündüzlerin uzun olduğu zaman diliminde fırınımızda yemeğimizi yapar yeşille buluşurduk. Gerçekten çok güzel anılarımız olurdu. Fırıncıların gezegi uzun yaz günlerinde olurdu. Mevsim bahardır. Günlerden 6 Mayıs yani hıdrellez günüdür. Fırıncı ...Devamını Oku
Blue And Black WP Theme
İstanbul escort